vineri, 24 septembrie 2010

The first post of the rest of my life

Salve tuturor, eu sunt Stefan si sunt aici sa fac brain-storming. Pentru cei care nu stiu ce inseamna, explic mai pe romaneste: se va discuta despre tot si toate. Cate umpic din orice, cate ceva pentru fiecare. Imi place sa abordez subiecte dintre cele mai variate: muzica, sport, fotbal, politica, stiinta, economie, IT, munca, afaceri, carti, vicii, likes and dislikes, tehnologie si cam orice mi-ar putea sau v-ar putea trece voua, viitorii mei cititori prin cap. Va spun de la inceput ca sunt dispus la pareri si opinii, chiar si atunci cand se opun ideilor mele. Toate lucrurile astea nu pot duce decat la o dezvoltare personala mai buna a mea si a voastra (sper). Va astept cu comentarii ca sa putem delibera.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu