marți, 7 decembrie 2010

Afi, cel mai naspa Mall


A venit frigul, gata, nu mai merge sa ma incalt cu tenesi si bascheti subtiri precum coaja de ceapa. Si STEFAN a spus: SA FIE BOCANCI! Am vazut la New Yorker Unirii unii in vitrina foarte misto la 129 de lei. Ieri am fost cu fratele meu acolo sa mi-i iau, ghinion: nu aveau masura (lucru ce frecvent se intampla datorita dimensiunilor mele de balerin). Ne-am gandit noi apoi sa mergem in AFI pentru ca si acolo este un magazin New Yorker si ne-am inchipuit ca o sa gasim acolo bocancii cu pricina. La ce ora ne-am dus acolo, la 8:30. Venind dinspre Politehnica, am dat de magaoaia care sta proptita langa intrare @-). In momentul ala i-am spus lui Andrei "daca Palatul Parlamentului e nebunia lui Ceausescu, atunci asta a cui e?" (nu stiu daca vreunii dintre voi stiti, Afi Palace este cel mai mare mall din Europa, asa cum Parlamentul este cea mai mare cladire). Ca tot mentionasem de nebunie, asta a fost starea care m-a cuprins in acea ora si jumatate cat am stat acolo. Am intrat, imediat in stanga am dat de Zara. Am zis sa intram sa vedem ce au: numai tenesi pe glezna de 283129875 RON facuti din aceasi traditionala coaja de ceapa care nu ajuta cu absolut nimic la frigul si nametii care probabil vor urma. Bun, hai la urmatorul magazin (pull & bear). Intram si acolo, erau numai lucruri de fete. Inauntru era un lift cu care urcai la magazinul lucrurilor barbatesti @-). Coji de ceapa si acolo! Pe langa faptul evident al pretului frumos umflat de brand-ul celor de la Inditex. Bun, urmatorul magazin era Bershka. Intram, dam din nou numai de lucruri de dama, am realizat ca trebuie sa coboram din nou cu un lift din magazin la parter unde erau lucrurile de barbat... "Ba esti prost, astia isi bat joc de noi! :|" ii zic lui Andrei. Nu cred ca mai e necesar sa detaliez despre cojile de ceapa si preturi. "Bun!", spunem noi "acum ca am cascat ochii si ne-am plimbat cu liftul de la dame la barbati ca doua prade ale acestui marketing agresiv, hai naibii sa gasim new yorker-ul ala". Acuma dai si cauta magazinul pulii! Cred ca nu ne-am plimbat pe acolo vreo juma' de ora, ba pe jos, ba pe sus, ba pe scarile rulante, ba pe nu stiu ce via, ba pe alta via ~x(.... Innebunisem! La un moment dat l-am intrebat pe un paznic de pe acolo unde e new yorker, si ne-a zis unde e. Ajungem acolo, nu gaseam raionul cu incaltaminte :|. Hai sa intrebam pe cineva, intrebam, ne arata unde e, pula bocanci. Din nou sa intrebam vreo duduie daca nu ii au. Ni se raspunde ca nu au aceeasi marfa cu celelalte magazine. Pfoaaaaa! Futu-ti New Yorker-u' si Afi-u' in gura :| x-( ! Dupa experienta asta total neplacuta, azi m-am dus in Sir, care este la 10 min de mers pe jos de mine, si mi-am gasit minunatiile astea:



NAH! DARAMATE-AI AFI PALACE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu