miercuri, 29 septembrie 2010

Despre scopuri...

"In realitate nu exista nici un fel de scop. Scopul aparent este doar un punct de reper pe linia orizontului, care stabileste directia drumului meu. De fapt, drumul este scopul si scopul aparent este doar sfarsitul drumului, care inseamna, in acelasi timp, si inceputul unui nou drum. De aceea, recunosc ca este lipsita de sens dorinta de a-mi atinge cat se poate de repede scopul si ma bucur de drum." - din Legile Spiritului de Kurt Tepperwein

Scopul meu este sa imi gasesc drumul. Dar daca drumul este scop, inseamna ca eu deja mi-am gasit scopul. Inseamna ca scopul meu este unul permanent si omniprezent, de indata ce eu il caut in continuare... Voi?

4 comentarii:

  1. Scop, tel si alte sinonime....
    Eu cred k viitorul il facem noi cu manutza noastra... plus k scopul scuza mijloacele....deci ... putem folosi mijloace mojice sau mijloace mult mai "curate". Oricum... scopul, telul nostru e relativ...se schimba in fiecare minut cu un detaliu cat mai minor...

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu spui ca scopul este drumul iar daca drumul este scop inseamna ca ti-ai gasit scopul. Eu spun ca nu e chiar asa, ca sa iti gasesti scopul cu adevarat trebuie sa-ti gasesti si drumul, insa drumul nu este permanent si omniprezent.
    Iar cat despre mine si scopurile mele..incerc cat de mult sa imi setez cat de putine scopuri si sa nu le dau importanta prea mare. E singura cale sa scap cu viata din viata asta haha.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai si daca scopurile tale sunt putine, mici si lipsite de importanta, ce puncte de reper ai in viata? Sau plutesti pur si simplu prin ea pana trece? Eu cred ca e pacat...

    RăspundețiȘtergere
  4. Punctele de reper nu sunt scopuri, sunt dorinte. Pentru mine diferenta dintre scop si dorinta e ca daca nu-mi indeplinesc un scop dezamagirea e mult mai mare decat daca nu-mi indeplinesc o dorinta. Nu am scopuri majore, am doar dorinte majore. Si da, sa zicem ca dintr-un anumit punct de vedere plutesc prin viata si ma bucur de ce-mi ofera ea. Dar nu cred ca e pacat pt ca sunt aproximativ fericita asa.

    RăspundețiȘtergere